Rynek Wtórny

Klientom świadczone są usługi przy zachowaniu następujących udogodnień:

  • Każdy klient ma zapewnioną indywidualną i aktywną obsługę przez wyznaczonego maklera, obejmującą zarówno przyjmowanie i realizację zleceń, jaki i pełną obsługę sprzedażową,
  • Klient ma zapewniony ciągły kontakt z maklerem, którego zadaniem jest śledzić rynek i dostarczać informacji o interesujących wydarzeniach, ofertach i transakcjach potencjalnie mogących być przedmiotem zainteresowania klienta,
  • Forma i tryb obsługi, w tym kanały komunikacji, są dostosowywane na życzenie do potrzeb klienta.
Dowiedz się jak strony Banku Handlowego w Warszawie S.A. wykorzystują pliki cookies do poprawnego działania serwisu Citibank Online, zbierania danych behawioralnych umożliwiających optymalizację stron oraz w celach marketingowych. Jeśli nie chcesz instalować tych plików, przejdź do ustawień swojej przeglądarki.