W dniu 15 kwietnia 2021 roku, główny udziałowiec Banku Handlowego - Citigroup - ogłosił nowa strategię dotyczącą Bankowości Detalicznej. Grupa ogłosiła plan zakończenia obsługi klientów indywidualnych na 13 rynkach, w tym w Polsce. Jest to zmiana strategiczna, której wdrożenie zajmie czas.

  • Komunikat Citi Handlowy na temat informacji strategicznego akcjonariusza o planowanych zmianach strategii w obszarze bankowości detalicznej - czytaj
  • Komunikat Citigroup - czytaj

Jednocześnie Citigroup podkreślił intencje dalszego wsparcia Klientów Korporacyjnych i Bankowości Przedsiębiorstw.

Bank Handlowy pozostaje w pełni zaangażowany w kontynuowanie i rozwijanie współpracy w wyżej wymienionych segmentach.

Obecnie decyzje Citi nie maja żadnego wpływu na klientów bankowości detalicznej Citi Handlowy

  • w tej chwili nie musisz podejmować żadnych działań,
  • obecnie nie ma to wpływu na Twoje produkty w Citi Handlowy
  • możesz nadal normalnie korzystać z Citibank Online i bankowości mobilnej, wszystkich produktów depozytowych, kart kredytowych i produktów hipotecznych,
  • Twoja umowa pożyczki pozostaje niezmieniona, a wszystkie szczegóły spłaty pozostają takie same,
  • nasza działalność bankowa w Polsce, w tym wszystkie oddziały, infolinia i biura, jest do dyspozycji klientów jak zwykle,
  • dokładamy wszelkich starań, aby klienci nadal otrzymywali nasze nagradzane produkty i usługi oraz w trosce o zachowanie wysokiej jakości obsługi będziemy nadal oferować nowe produkty i rozwiązania.
Dowiedz się jak strony Banku Handlowego w Warszawie S.A. wykorzystują pliki cookies do poprawnego działania serwisu Citibank Online, zbierania danych behawioralnych umożliwiających optymalizację stron oraz w celach marketingowych. Jeśli nie chcesz instalować tych plików, przejdź do ustawień swojej przeglądarki.